onsdag 20 april 2011

Mou vs. Pep del 2

Håller fast vid mitt tips om att Real Madrid står som segrare efter kvällens batalj.
Även om jag tycker att de slår ur underläge så känns det ändå som Real har mer att slåss för.
Jag tror att Real redan är avhängda från ligatiteln, och det här är alltså den inhemska titel de kan vinna i år.
De har å andra sidan nästan ännu mer att vinna i Champions League, där Mourinho redan har dödat "åttondelsspöket".
Jag kan hålla med om att det faktiskt har gullats lite väl mycket med Barca det senaste året.
Visst, de spelar underhållande fotboll, men som jag har läst så känns det som om de hissas till skyarna oavsett om de spelar bra eller inte.
Tror att slutresultatet blir 2-1 till Mou & co, en ungefärlig matchbild som förra gången där båda lagen inte riktigt vågar fullt ut.
Messi 1-0 i den 22:a minuten.
Khedira 1-1 40:e minuten.
Dani Alves rött kort 80:e minuten.
Adebayor 2-1 85:e minuten.
Mourinho firar överdrivet framför bänken och retar gallfeber på Pep
---
Arsenal har 2-1 borta mot Tottenham med 15 minuter spelade, bäddar för en underbar match!
---
Vad har hänt med snoka?!
2-0 mot Halmstad.
Party-Janne har uppenbarligen byggt upp någonting som faktiskt kan fungera i Allsvenskan.
Det bär mig emot att faktiskt skriva det, även om större delen av matcherna i serien återstår.
Jag tror fortfarande att IFK åker.
---
Redknapp går till verbal attack mot Wenger: "Han är den största nöten av alla".
Tror att Kenny Dalglish håller med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar