lördag 11 februari 2012

Sluta älta för helvete

El Pistolero
Mycket snack om Suárez och Evra, precis som alla i hela världen spådde. Men det börjar fan bli för mycket nu. Viasat-studion ältade att de vägrade skaka hand så pass mycket att jag satt och blev förbannad. Fokusera på fotbollen istället, Suárez har avtjänat sitt straff. Sedan kan man diskutera vem som vägrade hälsa på vem, och Ferdinands vägran att möta Luis hand, men vem orkar bry sig? Att jag hatar Manchester United är ingen hemlighet, men är det inte dags att skita i det här och fortsätta framåt? Oavsett vad som händer kommer Mancs-fansen avsky Suárez, och pool-supportrarna hata Evra. På samma sett som Tottenham's supporterskara hatar Sol Campbell eller Arsenal's fans hatar Ashely Cole. Så sluta för helvete och tjata. Jag orkar inte bry mig om att Evra firade som en lsd-påverkad framför Suárez. Jag orkar inte heller bry mig om alla United-supportrar som ska spy galla över alla Liverpool-fans. Alex Ferguson sa till media efter matchen att Suárez var en skam för Liverpool och att han aldrig skulle spela för klubben igen. Undra om gubbjäveln har glömt Eric Cantona's karatespark eller Roy Keane's benknäckare på Alf-Inge Håland?


"If you can't support us when we lose or draw , don't support us when we win"
- Bill Shankly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar