lördag 25 februari 2012

Lördagstänk

Renato Braga
Det är kan bli ett inlägg om absolut ingenting alls (om fotboll dock) men jag kom precis att tänka på gamla spelare som jag av någon anledning kommer ihåg. Suleyman Sleyman, Max von Schlebrügge, Kennedy Bakircioglü (bara bajenspelare såg jag nu). Likaså spelare som Lee Dixon (Arsenal), Renato Braga (Sylvia) och målisen i IFK Norrköping, Balaz Raboski. Spelare som då och då dyker upp i mitt huvud utan någon egentligen anledning. Ingen av ovanstående har egentligen inte varit några favoriter, utan mer etsat sig fast någonstans i hjärnbalken. Stuart Baxter är en tränare som också han fastnat i mitt huvud. Alexander Östlund och Michael Svensson är två andra som finns i mina tankar. Vart fan tog Anti Somiala vägen? Eller Chey Hews som spelade i Sylvia någon säsong? Niklas Fredriksson är i alla fall sportchef i Smedby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar