fredag 28 oktober 2011

Carling Cup (ett par dagar för sent)

Efter att Liverpool haft svårt att stänga matcher den här säsongen, kom äntligen en lite vändning.
1-0 till Stoke efter 45 spelade var ett hån.
Men som så många gånger förut (Med Stokematchen i September i minnet), lyckades Liverpool inte förvalta sina chanser och ett skitmål spelare hade Stoke tjing på alla tre poäng.
Men efter några uppmuntrade ord i lfc.nu's gästbok, lyckades Liverpool och Luis Suárez vända på steken, rättvist för en gångs skull.
Jag förväntade mig ett relativt b-uppställt Liverpool, även om Carling Cup har en rätt stor betydelse i laget nu när europaspelet inte finns med i beräkningarna.
Trots det trodde jag att Suárez skulle få vila, men nu i efterhand är jag nöjd med att det inte alls var så.
Nu gäller det att ladda om och ta med vinstkänslan till helgens match mot West Bromwich.
Hoppas också att Carroll får komma igång mer, han var väldigt delaktig i onsdagens match.
Det är mycket jag hoppas på känner jag, men det kommer att fungera, låt det ta lite mer tid.
---
Snart bara ett dygn kvar till det där jävla kvalet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar