lördag 23 juli 2011

Styrkebesked

Sylvia tränings-överkörde Smedby på Parken i förmiddags.
Stod att matchen skulle på på konstgräsplan utanför, och därför begav jag mig dit en stund innan.
Men väl framme var det folktom, och jag tänkte vafan är det här.
Traskade därför tillbaka för att kolla om de spelade på den andra träningsplan, men icke.
Efter att ha mött några andra vilsna åskådare kom vi in genom spelaringången och 10 minuter sen lyckades jag slå mig ner på huvudläktaren för att bevittna en bra match.
Sammanlagt 5-1 efter mål av Borgvardt, Hellman, Lengyel, Roxström och ett självmål från någon tjomme i Smedby.
Haris Dozo var utan tvekan bäst i bortalaget, tillsammans med Hampus Lönn.
Timmy Wilhelmsson gjorde comeback vilket var riktigt skönt, hoppas han är tillbaka mot Motala nästa helg.
David Nilsson vaktade inte kassen idag, han var väl med snoka någonstans, annars var det den relativa startelvan på planen.
Gillar att Gabriel Kopkin både blev utbytt och inbytt, en kvarts vila ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar