söndag 17 juli 2011

Helgtorka

Har inte haft något intressant att skriva, eller har inte haft någon lust att skriva på ett bra sätt.
Sverige tog hem bronset, lite överraskande faktiskt eftersom Seger inte medverkade, men trots allt så slutade det med tre pinnar och en mer än godkänt vm-turnering.
Skapligt första landslagsmål för Marie Hammarström, lagom timing också.
Om dryga 20 kör finalen igång och min tips är 3-1 till USA.
Sundhages gäng är trots allt starkare än Japanskorna i mina ögon.
---
Liverpool har träningsspelat mot Malaysia och vunnit med 6-3, där Charlie Adam gjorde sitt första (dock inofficiella) mål för klubben.
Dessutom är Stewart Downing så när klar för spel på Anfield, frågan är bara om vi verkligen behöver honom?
Visst är vi i behov av yttrar, men jag tycker han känns lite lite överhypad faktiskt, hoppas att han bevisar motsatsen, gärna med ett par pyts mot Scums.
---
Tillbaka till VM och jag kom precis på att Kåmark ikväll gör sin sista match som kommentator för TV4, tack säger jag!
Han är så jävla tråkig att lyssna på och han är något överskattad.
Henriksson däremot har jag ingenting emot.
---
Snoka tog poäng.
Jävla Syrianska som tappade ledning.
Fick smeknamnet Jimmy "Sharbel" Åkesson efter min dryga facebookstatus, men det kan jag ta, för IFK åker ur ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar