torsdag 7 juli 2011

Adam

Charlie Adam är nu officiellt klar.
Efter typ 200 gånger enligt rykten, twitter och media.
Eftersom Downing antagligen stannar i Villa tycker jag att Liverpool behöver
en ordentlig vänsterback.
Tänkte därför (igen) ge mig på att skriva ner min startelva.

Reina
Johnson Agger     Skrtel   NY

Lucas
Meireles Adam
Gerrard

Suaréz Kuyt

Känns dumt att peta Carroll, men fan vet om jag inte håller holländaren
något högre.
På mitten kan jag se Meireles och Lucas ta det defensiva och Adam och Gerrard det offensiva där Stevie är en något mer släpande forward än mittfält.
Två dvärgar på topp kanske inte är det ultimata, och därför är jag kluven vem som ska ha platsen bredvid en betongguten Luis Suarez.
Jag hade förhoppningar om att Clichy skulle välja den röda dressen men ack så fel jag hade när pengarna talar.
En annan vänsterback som jag skulle vilja se på Anfield är Leighton Bains (Evertonian jag vet).
Frågan är hur stor chans det är att han lämnar den blåa sidan i staden, ytterst tveksamt.
Glenn Johnson kan spela på vänstern och det öppnar för Kelly på vänstern, där Robinson också finns.
Flanagan finns att tillgå i backlinjen.
Men Dalglish behöver hög kvalitet på den positionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar