måndag 19 september 2011

Skithelg

Jag har precis upplevt den, utan tvekan, sämsta jävla fotbollshelgen i hela mitt liv.
Låt mig presentera varför:
Norsholm 0-2 Trix
Tottenham 4-0 Liverpool
Man U 3-1 Chelsea
Oddevold 1-0 Sylvia.
GAIS 1-2 Norrköping.

Inte ett enda jävla resultat gick min väg den här helgen, inte det minsta.
Andreas Lind gjorde sitt första mål för Oddevold efter att ha lämnat Ljungskile (Dit kan kom från Sylvia).
Inte bättre var det att assisten kom från Eirik Dybendal (Tidigare Snoka), och segersviten på 14 matcher utan förlust tog slut väldigt fort.
Å andra sidan trodde jag inte att laget kunde vinna alla återstående matcher, men Oddevold ska man plocka poäng av, men det är bara att bryta ihop och ta nya tag mot Trollhättan och hoppas på att Varberg torskar ikväll hemma mot Norrby.
Spurs - Liverpool är en match jag inte tänker tala om.
Drog på mig min första varning för säsongen i säsongens sista match, godkänt.
Lugnt med fotboll fram tills onsdag, och tills dess får jag fortsätta allt som vinnas kan med Liverpool på FIFA11, och spela in mig på demot på 12'an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar