måndag 26 september 2011

En relativt bra helg

Höstförkylningens eländiga intåg har även drabbat undertecknad.
Men det stoppar inte mig från att vinna borta mot Trym.
Det stoppar mig inte heller från att se Sylvia vinna en sktimatch mot Trollhättan, dock med mindre
läktarhärj än vanligt.
Snoka sjunker som en sten (fan vad klyschigt) i den allsvenska tabellen.
Tror det var Astrits uttalande som fick IFK att åter igen falla in i den negativa (positiva för mig) trenden.
3 pinnar ner till kvalplats, det blir hårt.
Spelschemat?
Helsingborg borta.
Elfsborg hemma.
Göteborg borta.
Mitt tips?
Inte en enda poäng på tre matcher.
Vilket innebär (om inte Trelleborg torskar sina återstående) att vi får två Norrköpingslag i Superettan nästa säsong, precis som jag tippat sedan mars.
---
Liverpool tog också viktiga poäng hemma mot Wolves efter två bortanederlag i Premier League.
Klart vi vinner i år!
Med Steven Gerrard lite lite inspelad inför derbyt på lördag, känns det ljust och fräscht igen.
---
Torskade precis seriefinalen mot Väsby på FM.
Kuken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar