fredag 23 september 2011

Missen (har ingenting med katt att göra)

Erkänner att jag missat att skriva inlägg, har haft andra saker för mig.
Men lungna er, det har haft med fotboll att göra, så helt ute och cyklar är jag inte.
Liverpool övermanövrerade Brighton med 2-1, efter mål av Bellamy och Kuyt.
Carroll förpassat till  bänken, och vem vet, kanske är Bellamy före i rangordningen av Dalglish?
Samarbetet mellan Carroll och Suárez har ju som bekant inte fungerat prickfritt, men förhoppningsvis kommer de två igång nu när Steven Gerrard är tillbaka efter ett halvårs matchfrånvaro.
Nya matcher imorgon:
Trym - Norsholm.
Liverpool - Wolverhampton.
Sylvia - Trollhättan.
Återstår att se vilken av de två senare matcherna jag väljer att se.
Det är ju trots att roligare att titta på matcher live, och jag har det lite lite svårt att ta mig till Anfield.
I-landsproblem som jag får ta hand om när de dyker upp.
---
Astrit Ajdarevic var lagom kaxig i sitt uttalande, och följde upp det med en fruktansvärt dålig insats mot Gefle (Enligt NT och en snokapolare).
Det känns underbart just nu, bara därför.
---
Mikael Stahre ny tränare får Blåvitt.
Jag tycker ingenting, ville bara uppmärksamma eventuella läsare om detta.
Ska bli kul när han kommer tillbaka till Råsunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar