tisdag 13 september 2011

CL 2011/12

Dags att dra igång Champions League, känns som det var ett jävla tag sen.
Det var det i och för sig, för CL är inte lika roligt utan Liverpool.
Men Barca - Milan kan trots det bli en sevärt match, även om Zzzzzlatan inte är med.
Spansk press trot att Allegri mörkar skadan då Ibra inte orkar med att lira på Camp Nou igen, medan italienarna säger att han är skadad på riktigt.
Min tro lutar lite lite mer åt spanjorerna, å andra sidan behöver det inte vara sant över huvud taget.
Spansk media är inte alltid den mest tillförlitliga.
Eftersom det är premiär idag tänkte jag ge mig på ett tips, och som jag skrev blir min huvudmatch Barcelona - Milan.
Resultat? Kan Milan spela som Inter gjorde för några säsonger sedan har dom all chans i världen att vinna, men låter man hamna i hemmalagets spel är det kört.

Barcelona 2-1 AC Milan.
Borussia Dortmund 1-1 Arsenal.
Chelsea 3-1 Bayer Leverkusen.
Olympiakos 2-0 Marseille.
Genk 0-1 Valencia.
FC Porto 2-2 Sjaktar Donetsk.
Apoel 0-3 Zenit St Petersburg.
Victoria Plzen 1-2 Bate Borisov.

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar