lördag 17 mars 2012

Lördagstänk

King Kenny
Otroligt dåligt skrivet den här veckan. Har jag lyckats att undvika jobb och därmed själv tränat samtliga träningar den här veckan. Pool slog Everton, Chelsea vände mot Napoli och Båda Manchester-lagen tågade ut ur Europa League. För engelsk fotboll ser jag gärna att Chelsea går långt i CL, samtidigt som jag fortfarande tycker att Milan (Ibra) ska vinna, lite patriotisk får man väl vara? Att både United och City torskade sina europa matcher rör mig inte alls. Samtidigt kan båda lagen helt och hållet satsa på ligan och därmed får vi kanske en ännu jämnare säsongsavslutning. Så länge Alex F inte vinner en titel är jag nöjd, sedan får vem som helst plocka hem Premier League. FA-cupmatch mot Stoke imorgon, Ska Dalglish rädda sin heder (ja faktiskt) den här säsongen så är nästan en till cuptitel det som ska plockas hem. Ligan och fjärdeplatsen är körd för länge sedan, och jag hoppas bara att spelarna tar sig i kragen och avslutar våren på ett snyggt och relativt värdigt sätt. Föresten, om lite mer än en månad sitter jag själv på Anfield, och förhoppningsvis en total kross mot West Bromwich. Välkommen tillbaka Roy Hogdson?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar