onsdag 4 januari 2012

126-listan

Det är Silly Season-tider, och även om det varit ovanligt lungt de fyra första dagarna på året, finns det fortfarande spekulationer som är trovärdiga, och framförallt mindre trovärdiga.
Goal.com har sammanställt en lista med spelare vars kontrakt går ut i sommar.
Jag är inte den som brukar sitta och skriva ner elvor innan matcher (även om det hänt), därför tänkte jag kika igenom den här listan och se vilka jag vill se i Liverpool, inte vad som är realistiskt.
Därefter sållar jag igen och eventuellt placerar in dem i en startelva.


Gary Cahill - Bolton.
Kevin Davies - Bolton.
Didier Drogba - Chelsea.
Dimitar Berbatov - Manchester United.
Danny Gabbidon - QPR.
Ricardo Fuller - Stoke.


                     -- Reina --
Johnson -- Agger -- Cahill -- Enrique
                     -- Lucas --
Nyförvärv*        --               Downing
                   -- Gerrard --
                Drogba -- Suárez


Avb. Doni, Skrtel, Kelly, Henderson, Adam, Kuyt, Carroll.


Två av sex spelare (Cahill och Drogba), varav den första finns en liten realistisk chans på.
En högerytter tycker jag fortfarande behövs.
Walcott ryktas (källa okänd), och jag hoppas ändå (fortfarande) på Sebastian Larsson, även om han bara finns i mitt hopp. Farfán är en annan spelare som är intressant, men icke realistisk.
Men det är så det ska vara i Silly Season-tider.
En helvetes massa spekulationer som inte lugnas ner fören 5 minuter efter midnatt den första februari.
Vi kan väl hoppas att vi får en bakvänd repris att Torres chocklämnar Chelsea och återvänder hem.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar